Handlowcy nie próżnują ...
Uczniowie kształcący się w zawodzie technik handlowiec czas zdalnej nauki wykorzystują na doskonalenie swoich umiejętności zawodowych i podnoszenie kwalifikacji. Dzięki wsparciu nauczycielek przedmiotów zawodowych: pani Ewy Bucholc oraz pani Justyny Nowakowskiej, nasi uczniowie uczestniczą w bezpłatnych kursach.
W ramach zajęć z przedmiotu przedsiębiorca w handlu nasi uczniowie uczestniczyli w kursie "BIZNESPLAN". Kurs jest skierowany do osób rozważających założenie własnej działalności gospodarczej oraz przedsiębiorców, którzy chcą uzupełnić wiedzę z zakresu tworzenia biznesplanu, np. dla projektów inwestycyjnych.
Podczas tego kursu uczniowie dowiedzieli się:
- Czym jest planowanie w biznesie i dlaczego stanowi jeden z najważniejszych elementów zarządzania strategicznego.
- Jakie są założenia tworzenia i opracowania biznesplanu.
- Poznali konstrukcję biznesplanu i funkcje każdego jego elementu.
- Nauczyli się, w jaki sposób monitorować wykonalność założeń biznesplanu.
W ramach zajęć z marketingu brali udział w kursie "Komunikacja marketingowa". Jest to kurs dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców chcących prowadzić komunikację marketingową. Uczniowie dowiedzieli się:
- Czym jest komunikacja marketingowa.
- Jak wykonać analizę potrzeb marketingowych organizacji.
- Jak wyodrębnić interesariuszy kluczowych dla organizacji.
- Jak przygotować odpowiednie treści oraz materiały za pomocą dostępnych narzędzi marketingowych.
- Jakie są zasady zarządzania kryzysami w mediach społecznościowych.
Kolejny kurs dla uczniów inwestujących w swój rozwój to „Techniki sprzedaży”. Jest to kurs, który zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą. Pozwala także usystematyzować wiedzę zdobytą na zajęciach w szkole. Dzięki szkoleniu nasi uczniowie dowiedzą się:
- Jak identyfikować potrzeby klientów.
- Jak dopasowywać się do typów kontrahentów.
- Jak radzić sobie z obiekcjami rozmówców.
- W jaki sposób prezentować ofertę handlową.
- Na czym polega obsługa po-sprzedażowa.
„Wisienką na torcie” można nazwać bezpłatny dostęp do szkolenia „Mistrzowskie badanie potrzeb”. Jest to szkolenie dla handlowców, podczas którego omawiane będą następujące zagadnienia:
- Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży.
- Jak osiągać najwyższe wyniki sprzedażowe.
Na szkoleniu zostaną omówione najskuteczniejsze techniki badania potrzeb klienta. Nasi uczniowie, dzięki udziałowi w kursie, zwiększą swoją pewność siebie w sprzedaży, zaczną z powodzeniem stosować techniki wykorzystywane przez najlepszych handlowców, poradzą sobie z każdym klientem, dla którego liczy się tylko najniższa cena.