Handlowcy nie próżnują ...

andrzej. Opublikowano w Aktualności

Uczniowie kształcący się w zawodzie technik handlowiec czas zdalnej nauki wykorzystują na doskonalenie swoich umiejętności zawodowych i podnoszenie kwalifikacji. Dzięki wsparciu nauczycielek przedmiotów zawodowych: pani Ewy Bucholc oraz pani Justyny Nowakowskiej, nasi uczniowie uczestniczą w bezpłatnych kursach.

W ramach zajęć z przedmiotu przedsiębiorca w handlu nasi uczniowie uczestniczyli w kursie "BIZNESPLAN". Kurs jest skierowany do osób rozważających założenie własnej działalności gospodarczej oraz przedsiębiorców, którzy chcą uzupełnić wiedzę z zakresu tworzenia biznesplanu, np. dla projektów inwestycyjnych. 

tablet duz 400 300

 

Podczas tego kursu uczniowie dowiedzieli się:

  • Czym jest planowanie w biznesie i dlaczego stanowi jeden z najważniejszych elementów zarządzania strategicznego.
  • Jakie są założenia tworzenia i opracowania biznesplanu.
  • Poznali  konstrukcję biznesplanu i funkcje każdego jego elementu.
  • Nauczyli się, w jaki sposób monitorować wykonalność założeń biznesplanu.

W ramach zajęć z marketingu brali  udział w kursie "Komunikacja marketingowa". Jest to kurs dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców chcących prowadzić komunikację marketingową. Uczniowie  dowiedzieli się:

  • Czym jest komunikacja marketingowa.
  • Jak wykonać analizę potrzeb marketingowych organizacji.
  • Jak wyodrębnić interesariuszy kluczowych dla organizacji.
  • Jak przygotować odpowiednie treści oraz materiały za pomocą dostępnych narzędzi marketingowych.
  • Jakie są zasady zarządzania kryzysami w mediach społecznościowych.

Kolejny kurs dla uczniów inwestujących w swój rozwój to „Techniki sprzedaży”. Jest to kurs, który  zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą. Pozwala także usystematyzować wiedzę zdobytą na zajęciach w szkole. Dzięki szkoleniu nasi uczniowie dowiedzą się:

  • Jak identyfikować potrzeby klientów.
  • Jak dopasowywać się do typów kontrahentów.
  • Jak radzić sobie z obiekcjami rozmówców.
  • W jaki sposób prezentować ofertę handlową.
  • Na czym polega obsługa po-sprzedażowa.

„Wisienką na torcie” można nazwać bezpłatny dostęp do szkolenia „Mistrzowskie badanie potrzeb”. Jest to szkolenie dla handlowców, podczas którego omawiane będą następujące zagadnienia:

  • Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży. 
  • Jak osiągać najwyższe wyniki sprzedażowe.

Na szkoleniu zostaną omówione najskuteczniejsze techniki badania potrzeb klienta. Nasi uczniowie, dzięki udziałowi w kursie, zwiększą swoją pewność siebie w sprzedaży, zaczną z powodzeniem stosować techniki wykorzystywane przez najlepszych handlowców, poradzą sobie z każdym klientem, dla którego liczy się tylko najniższa cena.